Menu

wtorek, 19 maja 2015

Urozmaicenie

Eksperyment dobiegł końca. Jeszcze przede mną pranie i będę mogła tworzyć podsumowanie.

Jednak puste krosno to smutne krosno, więc postanowiłam wrzucić nową osnowę i poeksperymentować z nowymi elementami.
Wszystko zaczęło się od błądzenia po sieci. To się zawsze źle kończy. Tym razem zawędrowałam do A Magyar Jurta i dwóch zamieszczonych na Youtube filmików (>>klik raz<< i >>klik dwa<<) i uznałam, że przecież ja też tak mogę. Dla pewności uznałam, że lepiej będzie przeprowadzić test i sprawdzić czy faktycznie dobrze rozumiem zasadę działania. Na razie wypróbowałam tylko pierwszy element, w dalszym tkaniu mam zamiar wykorzystać i drugi.
A oto efekt pierwszych prób:



Do tego utkańca wykorzystałam włóczkę Tango Madame Tricote. Cały jeden motek poszedł na osnowę. Ile zejdzie na wątek trudno ocenić. Sporo oszczędza się włóczki na ażurach.

Harfa zaskakuje mnie swoimi możliwościami i oczarowuje. Muszę tylko dopracować kwestię naciągania osnowy. Mam z tym jeszcze malutki problem.

Czas wrócić do buszowania po internecie. Może uda mi się wypatrzeć coś jeszcze ciekawego, co urozmaici mój (mam nadzieję, że tym razem się uda) szalik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz