Menu

piątek, 26 czerwca 2015

Bałtycka Piękność

Mam zaszczyt pokazać mój najnowszy powód dumy i zachwytu:

BAŁTYCKA PIĘKNOŚĆ



Dane szczegółowe:
Długość - 174 cm
Szerokość - 52 cm

Materiał: mikrofibra

Jest piękna.
Przyznaję bez bicia, udała mi się.
Przemilczę ile w trakcie tworzenia krwi mi napsuła. Kiedyś zapomnę ile razy musiałam się cofać, bo nitka nie chciała się ułożyć. Charakterna jest. Lubi postawić na swoim. Nie idzie prostymi ścieżkami. Od początku pokazywała czego chce: uwagi i zainteresowania. 
Były chwile, gdy miałam ochotę chwycić za nożyczki i pociąć całą osnowę w drobny mak. 
Były chwile, gdy chciałam się poddać.
Były chwile, gdy myślałam, że jednak to nie moja działka, że nie ma sensu dalej w to brnąć.

A potem pokazała swoje prawdziwe piękno i już wiedziałam... BYŁO WARTO!

Dumna mnie rozpiera.
Słusznie?

1 komentarz: