Menu

środa, 13 lipca 2016

Z cyklu: warto mieć

Z natury jestem gadżeciarą - głównie rękodzielniczą gadżeciarą.
Gdy tylko wypatrzyłam na jednej z amerykańskich stron świecące szydełka musiałam je mieć. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Chodziłam, ględziłam to tu, to tam - ale słyszałam tylko "nie mamy". Ostatecznie został mi sprezentowany (DZIĘKUJĘ!), radość nie do opisania.

I teraz nagle jest, zawitały do Polski i są od ręki dostępne...
Ale nie o nich miało być.
Wpis miał być o tym, gdzie się zapodziałam.
Chociaż jedno z drugim się łączy...

Jak już wspominałam jestem gadżeciarą. Uwielbiam wszelkie nowinki. Kiedy, więc ujrzałam o nich informację oczka mi się zaświeciły, a Wewnętrzne Dziecko powiedziało "Chcę!". Niestety nie po drodze mi było do zakupów ostatnimi czasy, więc wpisane zostały na listę "Must Have".

I tak wisiały sobie na liście, aż do wczoraj. Niespodziewanie wręczył pakunek (wyobraźcie sobie zdziwienie osoby, która niczego nie zamawiała), życzył miłego dnia i oddalił się w swoją stronę.
A ja pozostałam.
W szoku.
I radości....

O czym mowa?
Oczywiście o szydełkach... Nie byle jakich szydełkach, a zresztą zobaczcie sami:


Mały, podręczny Przydaś. Dla osoby, która notorycznie gubi klucze, a z szydełkiem się nie rozstaje - idealne rozwiązanie problemu.
Ktoś kto wpadł na pomysł takiego sprytnego połączenia szydełka i breloczka do kluczy zasługuje na nagrodę i podziękowanie.

Oczywiście po etapie zachwytu i wyznaniach miłości przyszedł moment na "czy to w ogóle działa?". Zapewniam, że działa.
Serio.
Najlepszym dowodem jest moje zniknięcie na kilka chwil. Dłuższych chwil.

Chciałam się w tym miejscu, również pochwalić nad czym tak pilnie pracowałam, ale aparat nie chce współpracować. Będę go męczyć dalej i pokażę wszystko w następnym wpisie, bo warto.

Najważniejsza informacja: szydełka sprawdzone, przemacane na wszystkie strony, zero zadziorów, włóczka śmiga gładko. Niepozorny gadżet, ale użyteczny.

Co łączy szydełka świecące i breloczek-szydełko?
Oba dostępne są w >>KNIT PL<<.

A Wy? Macie jakieś swoje ulubione gadżety rękodzielnicze? Pochwalicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz